دیدنی های معروف استانبول
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیدنی های معروف استانبول

 

قلعه یورس (Yoros Castle) در قسمت شمالی تپه جاشوا در شهر استانبول در نقطه تلاقی بسفر و دریای سیاه واقع شده است. قسمت اعظم این مکان تاریخی، امروزه تنها به صورت خرابه ای برجای مانده است. در تور استانبول نوروز 95 حتما از این قلعه دیدن کنید.بیشتر مردم این قلعه را با نام قلعه جنوایی ها می شناسند زیرا این قلعه در طول قرن پانزدهم میلادی، سال های زیادی در اشغال جنوایی ها بوده است. کل منطقه ای که این قلعه در آن واقع شده، به نام این روستای کوچک شناخته می شود.رفتن به این قلعه در تور استانبول تعطیلات عید 95 سرشار از خاطره می باشد. نخستین ساکنان این منطقه، یونانی ها و فنیقی ها در دوره بیزانس بوده اند. هدف آنها از استقرار در این مکان، استفاده از آن بعدها به عنوان یک مکان نظامی بود. پس از قرن ها، مساجد و معابد و آثار زیادی در این منطقه برای تماشای مسافران تور استانبول کشف شد.

 

 

 

موزه سنت ایرنه استانبول یکی از موزه هایی است که همانند موزه ایا صوفیا در اصل یک کلیسا بوده و در عین حال جزو اولین کلیساهای ساخته شده در استانبول نیز محسوب می شود.ساختمان این کلیسا در بخش معبد اولیه مسیحیان قرار دارد که از برترین جاذبه های گردشگری تور استانبول اسفند 94 محسوب می شود.این کلیسا ابتدا در قرن چهارم به دستور کنستانتینها ساخته شد سپس توسط جاستینیان ها مورد بازسازی قرار گرفت. نکته قابل توجه این است که جهت بازدید از این بنای تاریخی در تور استانبول 95 نیاز به اخذ مجوز مخصوص است.بازدید از این موزه همه روزه برای گرشگران تور استانبول به جز روزهای تعطیل امکان پذیر خواهد بود.

 

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های معروف استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : شنبه 12 دی 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی